HUITTISTEN VIHREÄT

Vihreä yhdistys Huittisissa

TERVETULOA MUKAAN!

Huittisten vihreät on Satakunnan vihreän piirijärjestön jäsenyhdistys, jonka tavoitteena on edistää vihreitä arvoja luomalla ihmisläheinen ja kestävän kehityksen mukainen kaupunki.

Reetta Hulmi: Luontokato pysäytetään yhdessä

Sitomattomat suositukset, vapaaehtoisuus ja löysä, toimijoiden omissa käsissä oleva valvonta eivät todistetusti riitä. On siirryttävä tekojen suosittelusta lopputuloksen arviointiin: kaikissa ketjun vaiheissa on oltava kannattavaa suojella elämää, niin metsätaloudessa kuin muussakin ihmistoiminnassa. Se tehdään paitsi kannustimin, myös sanktioin.

Nummelin & Thorström: Tulevaisuus vaatii omaa yliopistoa

Turun ja Tampereen yliopistojen etäpesäkekampukset ovat osoittautuneet jokseenkin hankalasti markkinoitaviksi kokonaisuuksi opiskelijoille ja liian ailahtelevaisiksi työntekijöille. Opetushenkilökunnan saaminen on työlästä, jos toiminnasta puuttuu jatkuvuus: harva alan ammattilainen uskaltaa ankkuroida elämäänsä Poriin tai Raumalle, jos koko verstas voi olla vasaran alla muutaman vuoden kuluttua.

Paremman tulevaisuuden rakentamiseen tarvitaan jokaista.

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Tule mukaan!